Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Hanna Sjöström - 3 oktober 2012 16:26

Alltså jag har sån sinnessjuk träningsvärk sen igår.. Det gör nästan ont överallt.. I armar, bröst, rygg, axlar, bak-framsida lår.. I ryggen har jag träningsvärk på ställen jag inte ens visste det fanns muskler på! :P haha men det ska ju göra "lite" ont! :)

Igår kom Jamie hit och sov över natt för jag skulle ju vara barnvakt idag.. Jag hade ställt in mig på att vara vaken mycket inatt och att gå upp tidigt men pöjken vaknade en gång vid 23 och var törstig sen vaknade han 09.40 Så sova det fick jag.. Han kanske behövde sova när han hållt sin mamma vaken i flera nätter.. Synd bara att hon inte fick den lyxnatten själv! :) Vi har gosat, lekt, ätit mat, varit i lekparken och varit en sväng hos min mormor.. Dock hade Jamie lite feber idag så han var ovanligt lugn och lekparken var väl så där enligt honom.. Men det har varit en gosig dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards