Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Hanna Sjöström - 14 oktober 2012 22:01

Jag har alltid varit en person med humör.. På gott och ont ibland.. När jag väl blir riktigt arg som kanske inte är jätteofta längre går det som tur var tillbaka rätt så snabbt och som sagt, tur är väl det.. Men blir lätt lite grinig. Idag har mitt humör varit som en berg o dalbana! Känns som jag var tillbaka i tonåren igen, baaah det är inget jag har lust med att vara..

Men har varit själv mesta delen idag, Krille och Majken har styrt på egen hand.. Kände att det var lika bra när jag bara är grinig.. Åkte och körde core framåt eftermiddagen och har tänkt gå och lägga mig snart.. Ska vara chaufför imorn, vi åker redan vid halv 12 jag och Majken och hämtar upp Filip som ska med till Örebro!

Hoppas jag är på bättre humör imorn!! Man kan ju inte vara på topp alla dagar! :)

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards