Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Hanna Sjöström - 30 oktober 2012 19:43

Jag borde verkligen ha vilat ikväll men har liksom inte haft tid.. Funnits så mycket kul att styra med.. Först var jag på gymmet sen hade mina två väggdekorer kommit hem.. Den ena skulle upp på väggen i sovrummet.. Snacka om att vårt sovrum är ett kompromissrum.. Krille ville ha mörka tapeter, det fick han och det innebär att jag vill ha vit inredning där inne.. Det fick jag.. Nu tycker jag det börjar ta form, dock fortfarande lite kvar.. De där fönsterbrädorna SKA upp innan veckan är slut! Den andra väggdekoren hamnade på nattduksbordet som jag målat till Majken.. Nu väntar jag bara på handtagen som ska dit! :) Jag älskar att göra om saker, måla och göra det personligt! Sen fick jag för mig att möblera om i Majkens rum för att få plats med nattduksbordet.. Blev rätt nöjd, hoppas Majken blir det också när hon kommer! Kanske ska förvarna henne! :)

Nu ska jag göra mig i ordning lite för snart är det dags att åka till jobbet..

Imorn får jag INTE sova förlänge, ska träffa Natta klockan 15 i Mjölby.. Känner på mig att det kommer vara riktigt jäkla jobbigt imorn för vi ska vara ute! :P Men blir säkert kul samtidigt! :P

Ha en bra kväll!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards