Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Hanna Sjöström - 13 oktober 2012 22:07

Vi har egentligen bara gjort "familjegrejer" och umgåtts idag men det har varit en riktigt bra dag! :)

Jag började dagen med en liten trip till gymmet ihop med Sanna. Det var skönt! :) Efter det lagade vi mat, hemma gjorda köttbullar som Majken och jag gjorde igår.. Med potatis och sås, riktigt gott! Vi hade gjort goda köttbullar.. Efter det åkte vi bort till Skänningebiografen och tittade på Sammys äventyr 2, mysig film! :) Efter det åkte vi till Väderstad och Krilles föräldrar och där var vi fram till klockan åtta då det var dags för körslaget.. Majken slocknade i min famn, söta unge! :) I Väderstad kördes det bilbana, kan lova att jag aldrig sett Majken så exhalterad.. Hon var helt till sig, älskade verkligen den där bilbanan! Åhh, vad vi skrattade! :) En härlig dag helt enkelt! :)

Nu ska vi titta på film och ha lite lördagsmys jag och min man! :)

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards