Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Hanna Sjöström - 19 oktober 2012 13:14

Ursäkta mina särskrivningar men det blir lite tokigt ibland när man skriver på mobilen.. :P

Av Hanna Sjöström - 19 oktober 2012 13:11

Tror det är i Tzatziki dom säger så.. :P

Iaf, jag måste ju faktiskt säga att jag är stolt över mig själv. 5 veckor har gått nu och jag har fått bort mitt förbaskade sötsug! Jag är såå glad! Jag behöver liksom inte köpa något sött varje gång jag är och handlar.. Men jag tror att allt hänger samman.. Jag äter mycket bättre nu och då behöver jag inte det söta! Min kropp är nöjd av maten jag stoppar i mig, det innebär också att mitt blodsocker ligger mycket jämnare under hela dagen! Det är bra! :)

Kände mig lite risig igår, halsen spökar lite.. Men "tror" det är bättre nu.. Ska ge mig ut på min första intervallträning när jag ätit frukost.. (Gick upp nu) :)) Det är faktiskt viktigt, har man ont i halsen så ska man INTE träna och inte ge sig ut och springa.. Det kan leda till allvarliga sjukdomstillstånd i längden! Fråga min kära lilla syster att det inte är att leka med!!!

Puss o hej

Ovido - Quiz & Flashcards