Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Hanna Sjöström - 17 oktober 2012 20:13

Idag har vi haft ett lång personalmöte på jobbet med både dagen och natten.. Det blir lite långt att sitta och bara lyssna i 2 1/2 timme men det gick..

Innan det blev det lite träning med Natta! Blir så arg på mig själv när jag inte orkar, idag var det tungt men Natta är så tokigt bra, hon peppar och peppar! :)

Jag är rätt trött ikväll så blir att ta det lugnt i soffan. :) Lyxade till det med lite tacos! Älskar't! :) Imorn måste jag plugga och så ska jag vara barnvakt åt Jamie en liten stund och så en sväng till gymmet ska jag hinna med..


Ja, dagarna bara går och veckorna springer iväg! Får nästan lite noja när jag tänker på att vintern och julen snart kommer smygandes.. Kommer bli en lite annorlunda jul eftersom Krille åker iväg på Julafton, han åker till England för att titta på fotboll med några killkompisar.. Men vi brukar ju ändå dela på oss på dagen men blir såklart lite konstigt ändå.. Det känns som att så länge vi inte har några barn ihop så gör det inget om vi firar själva med bara våra föräldrar och syskon.. Traditioner! <3

Ovido - Quiz & Flashcards