Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Hanna Sjöström - 25 oktober 2012 22:34

Ja, kvällen där blev lite längre än planerad.. Först åkte vi till Lager 157, de hade visst öppnat igår.. :) De hade lite olika erbjudanden så tyckte jag fick mycket för pengarna.. Köpte ett par byxor och två skjortor till mig, en tröja till Krille och två till Majken.. :) Sen gick vi en bra stund inne på Ikano, vi åt och sen var klockan redan halv 8.. Så både jag, Majken och Sanna var riktigt trötta men de ärendena som behövde uträttas är uträttade så det känns bra! :)

På förmiddagen kom Jamie och Sanna hit och umgicks.. Alltid lika mys! Majken och jag ska dit en sväng imorn medan hans föräldrar är på möte på dagis så då får vi umgås lite till! :)

Tittar på någon dålig film om vampyrer.. Ska pausa och byta i tvättmaskin! Tur vi bor i hus med tanke på mina sena aktiviteter.. :)

Av Hanna Sjöström - 25 oktober 2012 00:08

Är det något som är typiskt mig så är det att börja styra och göra saker när jag är föör trött.. Jag får någon övertrötthetsenergi. Haha inte för att det finns ett sånt ord men iaf, ni förstår nog vad jag menar!

Det är inte ovanligt när jag kommer hem efter att jag jobbat en hel natt och får kli i fingrarna.. Oftast tvingar jag mig själv att gå och lägga mig men om jag inte gör det så börjar jag ofta städa.. Greja med saker som jag skuttit upp och tänkt, det fixar jag sen.. En morgon började jag rensa ur "gott och blandat" lådan i köket.. Rensade ur bland grytunderlägg och la dit skydd i botten.. Efter ett tag kom jag på, juste sova... Jag kan få för mig att rensa och plocka i ordning på allt möjligt.. Vart kommer detta ifrån? :)

Nu ikväll var det väl inget sånt med att rensa men helt plötsligt börjar jag städa stora badrummet lite för ordentligt för att vara sängdags, städa köket, bädda rent i sängen! Visst är det skönt att det är gjort nu men ögonen går snart i kors!

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards