Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Hanna Sjöström - 18 oktober 2012 18:22

Jahopp, nu har snart den här dagen gått också.. Det är faktiskt skrämmande att sekunder, minuter, timmar kan gå så snabbt..


Tycker inte att jag hinner så mycket om dagarna men kväll blir det snabbt iaf.. Idag låg jag kvar i sängen lite längre än jag hade tänkt.. Var tvungen att åka ner till Hallgrens plåt och fixa en kineshatt som det så fint heter.. Den ska sitta på  ett "rör" på taket. Har med fjärrvärmen att göra och imorn ska den besiktas.. Klockan 8.00 fy tusan, vilka tider.. Jag som ska jobba på natten sen.. Men får väl försöka sova lite sen under dagen.. De var iaf väldigt effektiva åkte ner vid halv 1, personen jag pratade med kunde inte lova att den blev klar idag.. Efter typ två timmar ringer han och säger nu kan du komma och hämta den.. Smidigt, sånt gillar jag! :)


Varit barnvakt åt Jamie en liten stund idag också.. Han är ju så himla härlig!!! Sötnos! <3
Efter det åkte Sanna (min lillasyster, haha rörigt när det finns två) :P och tränade en stund.. Har sån sinnessjuk träningsvärk sen igår så kände att det blev lite slappare idag.. Men jag körde iaf det jag skulle! :)


Nu ska jag äta lax! 
hejhopp
 

Ovido - Quiz & Flashcards