Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Hanna Sjöström - 24 oktober 2012 22:19

Jag är trött som sjutton.. Lyckades bara sova typ 4 timmar efter jobbnatten, jag kände mig inte så utvilad.. En sväng till gymmet och sen följde Sanna med mig till Örebro och hämtade Majken.. Nu sover hon så skönt i sin säng! Vi har verkligen längtat efter henne.. Synd bara att dagarna går så snabbt och hon är här så korta stunder men vi får njuta så mycket vi bara kan!

Majken hade en lite funderingar i bilen, mycket tankar som far i huvudet på en 5-åring.. :)

M- Hanna, jag brukar kalla mamma för Hanna ibland..
H- Jaha okej, det är ju lätt att det blir lite fel ibland.. Det gör ju inget.
M- Nae, fast hon heter ju inte Hanna...
H- Nae, det har du ju rätt i..

En stunds tänkande..

M- Men ibland kallar ju jag dig för mamma, men du är ju min bonusmamma så då gör det ju inget..

Slut på funderingar och skönsången som vi alla tre stod för fortsatte.. :) Ibland är hon så ärligt, charmigt, söt så man vill äta upp henne!

Nu ska jag fixa lite i köket och sen gå och lägga mig.. Imorn kommer Sanna och Jamie hit och umgås och äter.. Ska bli mys! Sen ska jag, Majken och syster till Linköping framåt eftermiddagen innan Krille kommer hem! På kvällen ska vi nog bara umgås vi tre! :)

På fredag sen är det kalasdags för vår lilla kusin-plutta. Renée fyller 18 år på lördag så hon ska firas! :) Apa, vad tiden går snabbt alltså!!


Godnatt! <3

Ovido - Quiz & Flashcards