Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Hanna Sjöström - 1 januari 2013 20:01

2013 är här och det känns som att det kommer bli ett riktigt bra år med fokus på att må bra och på kärleken! 


2012 har varit ett bra år, jag har gjort en del förändringar i mitt liv som bara varit positiva och just nu är jag lyckligare än någonsin med mannen som jag lever med så jag kan tycka att det blev ett väldigt bra avslut på 2012 och en bra början på 2013..   


Nyårsafton var riktigt bra, trevligt sällskap och maten gick bra! Vi brände ingenting :P och jag tror att alla tyckte om maten. Var så kul att alla kunde komma och alla var så fina och glada. :) Vi hade ju ett litet tema att alla paren skulle ha en färg. Så det blev självklart en gruppbild. Det var inte det lättaste att hitta något i den färgen man hade fått men alla hade gått in för det och det var väldigt kul! :) 


 


Jag har städat en del idag så nu tänkte jag lägga mig i soffan och slappa och bara vara.. 
Imorn kommer världens bästa Majken hit igen, ska bli mysigt!


Det har blivit lite för mycket av det goda den här julen och nyåret men nu äre bara att köra, ett helt år till nästa jul och nyår! :) 


Ha en bra kväll! 



Ovido - Quiz & Flashcards