Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Hanna Sjöström - 14 januari 2013 15:46

Äntligen är jobbhelgen över, varit en riktigt jobbig helg och det ska bli så skönt att få vara hemma inatt och sova! Jobbar inte förens torsdag nu, ska bli skönt! Imorn måste jag avvara lite tid till att plugga, det blir nog bra..

Varit på vårdcentralen idag, det är verkligen inte ett ställe jag besöker ofta och det är väl bra det.. :) Men jag blir så förvånad över mig själv.. Jag jobbar med vård och ser många olika sjukdomar och jag kan hantera det men när det kommer till mig själv, när det är jag som sitter där då blir jag som en liten flicka.. Nervös! Jag bara hoppas att de ska säga att jag är frisk och får gå hem.. :)

Idag blire falukorv och makaroner, ska bli sinnes gott.. Något jag inte ätit på typ 4 månader så idag blire lite lyx.. haha lyx med makaroner och falukorv.. ;)

Ska börja fixa med maten nu..

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards