Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Hanna Sjöström - 17 januari 2013 20:00

Fick med mig Krille ut på en promenad ikväll.. Det hör inte till vanligheten så jag är nöjd! Det var mysigt att strosa runt i snön tillsammans. :) Nu har vi precis ätit, mätta och belåtna.. Krille tittar på hockey och jag ska packa jobbväskan och klä på mig slappkläder nu efter duschen.. Blev lite plugg idag, det får duga, skickar in det imorn.. Blev inte jättelångt men känner verkligen att det får duga.. Imorn ska jag sova och sen måste vi städa lite, vi är så bra på att stöka ner här hemma.. Det är ju så trist att städa, bättre att plocka lite åtgången ju.. Sen ska vi åka in en runda till Mjölby imorn också.. Titta på lite saker.. :)

Känns som det är lite av en tråkperiod, alla verkar rätt trötta på snön.. Inklusive jag! Jag vet att det bara är januari men jag längtar ändå till våren...

Nu måste jag kila, ha en bra kväll! :)

Av Hanna Sjöström - 17 januari 2013 12:51

Jag har inte ens gått upp än.. Är så sjukt seg och segare blir jag ju när jag ligger kvar.. Sanna var tvungen att börja tidigare idag så det blev ingen träning imorse.. Tror jag nöjer mig med att gå ut och gå idag.. Är rätt seg i kroppen!

Nu ska jag gå upp och fixa lite käk, hoppar nog frukosten idag, blir för sent.. Fixar lite lunch istället.. Sen ska jag sätta mig vid datorn och skriva och skriva så min inlämning blir klar..

Sugen på bönor idag också så får bli en köttfärsröra till mat.. :) Krille är inte så förtjust i mina röror så får passa på när jag är själv! :)

Blev medbjuden till Jolines jobb på söndag att prova tabata.. Det verkar sinnes jobbigt men kul, så ska bli roligt att prova! :) Inte direkt kört några pass på väääldigt länge.. Körde två tror jag när jag tränade med Natta men det var core och high energy om jag minns rätt.. Juste, provade zumba också men det var inte riktigt min grej.. :P Får se hur tabatan känns.. :)

Dags att sätta lite fart på fläsket!

Ovido - Quiz & Flashcards