Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Hanna Sjöström - 8 januari 2013 19:58

Vilken husmor jag är.. Lagat mat och bakat bröd nu ikväll.. Lagade baconlindad kycklingfilé med fullkornsris och vitlökssås till kvällsmat.. Gott blev det! :) Efter det blev det lite brödbakning så vi har frukost i veckan.. :) Såå gott med hembakat bröd!

Nu ligger jag i soffan och slappar lite innan det är dags att åka till jobbet..

Ja, mycket roligare än så blir det nog inte idag.. :)

Puss

Av Hanna Sjöström - 8 januari 2013 15:52

Konstigt det blir när man hör att folk runt omkring, ja, personer som man liksom inte känner så väl men ändå "känner" eller vet vilka dem är, som man hejar på, på stan och som man kan prata med ibland har "förväntningar" och liksom "krav" på hur jag ska leva mitt liv, eller vilket mitt nästa steg i livet bör vara än vad jag har själv.. haha det blir lite underligt.. Det är ju positiva saker men jag tror att jag förhoppningsvis kommer dit en dag jag också men när jag själv vill det.. :)

Jag har en lillasyster som är så där ruskigt ärlig, ni vet som alltid säger vad hon tycker oavsett om det är positivt eller negativt och när hon säger mycket positiva saker så är det bara att suga åt sig för allt i världen för man vet att det är äkta.. :) Har hört mycket negativa saker från henne i mina dar men självklart också mycket positiva och man vet att hon verkligen menar det hon säger även att hon kan komma på efteråt att vissa saker är lite klumpiga att säga. :P Hon ger ibland ett intryck av att hon inte bryr sig men tro mig det gör hon och jag vet att min åsikt om saker väger tungt i hennes lilla hjärta! Min fina lillasyster.. :)

Såg en halvskum grej idag, för en tjej som aldrig åkt skidor så blev jag lite uuusch! Haha en tratt som man ska sätta i byxorna, som man kan kissa genom.. Man slipper liksom dra ner byxorna osv man bara sätter sig och kissar.. Jo, visst kan väl vara smidigt om man är ute i skogen och åker längdskidor kanske eller om man är någonstans där det är sviiiinkallt men den såg ju äcklig ut och den såg inte speciellt bekväm ut heller.. haha är nog inget jag någonsin kommer prova..

Jag tänkte börja med lite mat tills Krille kommer hem så nu måste jag plocka i ordning lite i köket! Hejhopp! :)

Ovido - Quiz & Flashcards