Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Hanna Sjöström - 2 januari 2013 22:44

Jag fick ett slag i magen idag, hårt, så där så att du tappar luften och känslan infinner sig att du inte vet vad du ska göra för att det ska bli bättre.. En liten känsla av panik kanske man kan förklara det som?..

Jag fick ett sms från en väldigt nära vän till mig och jag satt och bara stirrade på telefonen, det kändes som jag satt där och stirrade i en evighet.. Jag läste sms:et gång, på gång, på gång.. Jag hoppades att det skulle stå något annat varje gång jag läste.. Men det gjorde det inte.. En nära vän till mig ligger på sjukhuset och jag sänder alla mina tankar och all min kärlek till henne, jag vet att det kommer bli bra, det bara blir det men ändå så blir man så tokigt orolig när det händer personer som man verkligen älskar och bryr sig om något.. Men den här kvinnan är modig, ja, hon är den modigaste kvinnan jag känner så jag vet ju att hon fixar det här men det där slaget sitter fortfarande kvar i magen..   



I övrigt har jag pluggat idag och kommer vara tvungen att plugga lite till imorn.. Har en inlämning till på fredag, det känns lite som en värdslig sak nu men det måste ju göras ändå.. Efter det åkte jag till gymmet för att ventilera mina tankar och känslor en stund.. Jag var ensam på gymmet så det var skönt, alla gick när jag kom.. Det var segt idag, segt som det alltid är när man har druckit alkohol och ätit för mycket mat.. Men jag sprang mina 6 km och det fick även bli lite andra övningar.. Tänkte att jag ska köra lite styrka imorn, behöver det känner jag! 



Jag tackar för mig, godnatt.. 
 

Ovido - Quiz & Flashcards