Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Hanna Sjöström - 20 januari 2013 23:54

Helt slut i kroppen och nu ligger jag i sängen och ska snart sova.. Körde ju tabata imorse, var riktigt jobbigt men ett bra pass.. När jag kom hem fick jag för mig att jag skulle sätta upp rullgardinen i sovrummet som vi köpte för rätt längesen.. Envis som jag är så ville jag självklart göra det själv och upp det kom den.. :) Så skönt att ha riktigt mörkt i sovrummet när man jobbat natt.. Sen åkte dammvippan fram och det blev städning.. Hann inte ens bli klar innan Sanna hörde av sig och ville att jag skulle följa med till gymmet.. Gaah! Så intog löpbandet en stund.. Vi gick två kilometer och så sprang vi fyra så det var helt klart godkänt! Men med det så innebär det att jag är ruskigt trött i kroppen ikväll..

Vi har tittat på the impossible ikväll, handlar om tsunamin.. Fy, vad jag tjöt! Är inget bra för mig med sånna filmer alltså.. :/

Nu ska jag sova och jag är övertygad om att jag kommer vakna med träningsvärk imorn..

Godnatt!

Av Hanna Sjöström - 20 januari 2013 00:16

Haha om det vore så.. Är så sjukt sugen på att börja renovera hemma igen, har massa planer.. Önskar att jag vann eller fick några hundra tusen eller en miljon skulle sitta fint.. Då skulle jag fixa och greja obehindrat, älskar när inspirationen liksom flödar.. Men det går liksom inte göra allt på en gång.. Åhhh, jag vill så mycket vad gäller allt i mitt liv just nu.. Jag vet nästan inte vad jag ska börja med, vilken utmaning jag ska satsa på först.. :) Fast nu vet jag iaf att jag ska ställa mig i duschen och sen gå och lägga mig.. ;) För imorn ska jag upp tidigt och åka och träna med Joline.. Spännande! :)

Har umgåtts med mamma under dagen och nu ikväll kom hon hit.. Hade semla med sig så vi har fikat och pratat strunt.. Min fina mamma, vad vore jag utan dig?! Bäst är du! Jag är såå tacksam och glad över att jag har min mamma så nära! <3

Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards