Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Hanna Sjöström - 16 januari 2013 22:26

Har kört styrketräning två gånger idag så nu är mina muskler rätt trötta.. Lite sömn och sen ska jag träna med Sanna imorn förmiddag.. Sen är styrketräning klar för den här veckan, det får bli lite promenader också.. Nästa vecka blir det INTE att lyfta så här tungt. Då är det fokus på annat! ;) Det är bara att köra på! :)

MÅSTE plugga imorn också, skrev några rader förut bara.. Sen är det jobbnatt igen men sen ledig helgen.. Sen har jag min monstervecka framför mig med jobb men det vill jag inte tänka på nu.. :)

Har en del annat i tankarna nu.. Vissa bra saker, andra lite mindre bra och några är verkligen värdelösa! Men så är ju livet ibland.. Liksom lite orättvist! Finns saker jag verkligen skulle vilja ändra på sen finns det saker jag är glad för att jag tagit tag i! Nu blickar vi framåt iaf, positiv energi! :)


Blir mest gojja eftersom jag inte vill skriva om allt här men då så, godnatt!

Av Hanna Sjöström - 16 januari 2013 02:22

Vi började titta på den nyaste batman filmen ikväll, Krille övertalade mig.. Gissa vem som somnade och vem som själv satt och tittade klart på filmen?.. haha tur att han är så söt när han sover.. ;) Men den var faktiskt helt okej!

Kör maxträning nu, förra veckan och den här är det tänkt.. Känner att det inte riktigt är min grej plus att jag blir lite ledsen av att tänka på vad två veckor utan löpning gör.. Det blir segt när det är dags igen nästa vecka.. Får kanske bli en löpvecka då?.. Vi får se, det ordnar sig! :)

Nej, nu måste jag stänga min blå..
Godnatt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards