Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Hanna Sjöström - 6 januari 2013 22:08

.... och det tänker jag vara för idag sprang jag en hel mil på löpbandet.. Något som jag faktiskt aldrig trott att jag skulle klara men nu fick mitt självförtroende sig en rejäl skjuts! :) Fan vad jag är bra! Jag blir så sinnes glad av alla peppande ord både på instagram och facebook och självklart "live" också.. :)

Idag blev det en tripp till Örebro.. Det gick bra, jag sov nästan hela vägen dit, socialt sällskap men så är det.. :P Det blir ju så tyst med en gång när Majken åker, det känns nästan konstigt att komma hem utan henne.. Underbara tös! :) Hon ringde ikväll och sa att hon längtade efter oss redan, sötnos, vi längtar såklart alltid efter henne när hon inte är här! <3

När man är ledig går dagarna så snabbt men imorn är det dags för jobb igen så ska faktiskt gå och lägga mig snart.. Kvällsjobb imorn, det ska nog gå bra.. :)

Mycket funderingar men jag tänker inte skriva så mycket här.. Får ventilera lite med Krille innan vi somnar! :)

Godnatt raringar!

Ovido - Quiz & Flashcards