Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Hanna Sjöström - 11 januari 2013 12:03

Om det inte är något speciellt den dagen jag ska gå på natt så försöker jag alltid att sova eller iaf vila och ligga kvar i sängen sålänge jag bara kan.. Det har jag gjort idag men nu får det räcka tror jag.. Det värsta är att man blir rätt seg på dagen eller det som är kvar av dagen.. ;) men självklart är man piggare på natten sen och det är ju målet med att göra så. :)

Det är svårt att förstå för personer som inte jobbar natt, hur kroppen anpassar sig och vad den behöver. Jag har jobbat natt i 2,5 år nu.. Inte konstigt att min kropp börjat vänja sig.. Det är otroligt svårt för mig att gå upp typ klockan sju på morgonen, det blir jättekonstigt.. Det är ju skönt att komma upp lite skapligt när man är ledig men till 9.30-10.00 Vi har ju oftast tur när Majken är hos oss så sover hon ju nästan alltid länge.. Hon kanske tar semester när hon kommer hit.. :P Men jag klagar absolut inte på att hon sover till lite mer normala tider.. :)

Nu blir det lite frukost! :)
Ha en bra fredag och en skön helg alla ni som är lediga.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards