Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Hanna Sjöström - 3 mars 2013 19:16

Nu har jag svarat på nästan alla frågor.. De som jag inte svarat på känner jag är såna som jag får ordblajja på när jag väl gör provet.. Något som jag oftast gör känns det som.. Det som inte går att ordblajja på är ju begrepp och olika sjukdomar.. Läsa på dem lite imorn.. :)

Kom på att jag TROR att jag är ledig imorn.. Jag måste faktiskt ta fram schemat och titta sen..

Ätit tacos och nu ska jag duscha och krypa ner i soffan.. :)

Av Hanna Sjöström - 3 mars 2013 14:30

Nu kanske någon som läser tar illa upp men det struntar jag i.. Är det något som jag faktiskt inte riktigt tycker är okej är dessa amningsbilder som läggs upp på facebook till höger och vänster. Jag förstår att man själv vill ha såna bilder i sitt egna fotoalbum hemma men det vill inte andra se! Jag är inte intresserad av att se andras bröstvårtor tillsammans med en söt bebis! Jag skulle ju inte direkt ta kort på min egen tutte och lägga ut på facebook! Nee, någon måtta får det faktiskt vara.. Jag förstår att man är stolt och helt inne i sin bebisvärld men?!....... Jaja, nu har jag fått det sagt också... Tänker säkert en del varför lägga energi på det, men nu har jag lagt energi på det under tiden jag skrivit så nu kan jag lägga den på något annat.. :)

Nu ska jag ta på min skorna och gå ner till solariet, börjar likna en mumie i färgen.. Inte okej! Sen SKA jag sätta mig och plugga! Hittar visst på allt för att slippa, haha trodde det var slut på det tonårsbeteendet efter att man slutat gymnasiet men tydligen inte! ;)

Av Hanna Sjöström - 3 mars 2013 12:12

Jag är alltid så seg i starten på morgonen.. Jag vet ju att det beror på mitt nattjobb men ibland skulle det vara skönt att vara morgonpigg och uppe tidigt.. Det är bara när Majken är här som det ibland blir tidiga mornar..Man hinner ju så mycket när man inte sover bort hela dagen.. Jaja, så äre och man ska lyssna på sin kropp så därför tvingar jag inte upp mig själv om jag inte måste..

Nu ska jag åka till gymmet och sen blire plugg hela dagen lång! Jippi! Not! Är inte klar med frågorna som man ska plugga på så idag måste jag svara klart på dem.. Typ 30 st kvar så får morgondagen ägnas åt att plugga in dem! Sent ute men det får gå som det går..

Haft en bra helg med baby! Älskar våra lediga helger ihop! ?

Ovido - Quiz & Flashcards