Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Hanna Sjöström - 12 mars 2013 15:37




Blev lite nostalgisk, här är en liten bildbomb från förr.. :)


  Maria och jag, det här måste varit det året vi slutade nian.


 


 
Jag och Emeli innan "balen" i nian
 

haha här är vi snygga du Emeli, men det måste ändå vara första året på gymnasiet. 

 
Här vet jag inte vad vi gör ;)
 

Elli och jag förfestar lite innan en härlig sommarkväll ute. 

l  
Jag och min snygga kompis Emelie! 
 
Ytterligare två pumor, Alma och Jennifer. Detta var när de skulle fira sin 20 årsdag om jag minns rätt?
 
Sista året på gymnasiet, eller jag menar sista veckan på gymnasiet bestod mest i sånt här. ;) Men faaan vad kul vi hade!
 
En mycket fin vän som ligger mig varmt om hjärtat, fina, fina Ellinor! Här är vi på parken i Mjölby, där har vi hängt åtaliga gånger och roligt har vi haft.. 
 

Tror detta var mösspåtagningsfesten, jag och Jonna lyckades ha samma klänning på oss men hon visade iaf inte behån.. Äh, jag var ju varken pryd eller blyg!


 

En rolig förfest hemma hos Elli. :)

 

Harrys i Motala med snygga Emelie! :) 

   
Jennifer och jag väntade på taxin till parken, taxin som jag tror aldrig kom.. :) Men vi hade ju rätt kul under tiden vi väntade.. :)


 

Maria och jag i Madrid när jag hälsade på henne där.. 

 


 

På kryssning med två snygga tjejer när mormor fyllde 80 år. 


 
Blev en trip ner till Lund och där blev det fest och födelsedagsfirande med några snygga tjejer. Maria, Emelie och Cattis. 
   
Tiden i Schweiz kommer jag aldrig glömma mycket tack vare dessa tjejer, en helg i Alperna. Den glömmer jag aldrig. :)


Har styrt med en del genom åren och ibland är det så kul att sitta och titta på gamla bilder och minnas allt man har gjort.. :) 




Av Hanna Sjöström - 12 mars 2013 15:22

Jag blir helt veckovill när jag jobbar helg.. Men juste tisdag äre ju idag..
Sov otroligt länge, göööött! Hoppas jag kan göra det imorn också.. Vi började titta på serien The following igår, väldigt bra.. Kan jag rekommendera! :) Hoppas vi kan se något avsnitt idag också.. Inte många måsten alls idag.. Varit på gymmet med lillasyster.. Alltid kul att träna ihop med henne.. Det gick bra och vi lyfte iaf lite tyngre än vi brukar.. Får se hur benen känns imorn, förmodligen tunga och sköna.. ;) Men ett måste jag har är att jag ska plocka i ordning lite här hemma och eftersom vi har en katt som fäller något helt otroligt så måste dammsugaren fram. På två dagar ser våran svarta matta ut som ett sånt där vackert brus på tv:n när det är tillfälligt avbrott ni vet.. Vackert, neee inte alls, mest irriterande!  


Damp ner en inbjudan till ett bröllop igår så nu är det konstaterat att jag ska på 2 bröllop i sommar/höst! :) 

Min underbara, fantastiska och helt enkelt bästa vän Maria ska få sin prins! Helt otroligt, jag är såååååå glad för deras skull. Det går liksom inte att beskriva och när man ser dem tillsammans, så vet man att det är meningen att det ska vara de två.. Själva vigseln kommer äga rum i Bjölbo kyrka, så fantastiskt fint! Den kyrkan är ju så fin. Det är verkligen en dag som jag inte vill missa!   


Nehe nu ska jag lyssna på lite musik och få igång motivationen här.. Inte jättelångt tills MIN egna prins kommer hem och gör mig sällskap. Det gillar jag! :) 


Ha en bra dag! Puss


Ovido - Quiz & Flashcards