Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Hanna Sjöström - 30 mars 2013 12:48

Idag är det påskafton och det innebär att jag ska till mamma och äta påskbord klockan två.. :) Gick upp vid sju imorse så den här dagen känns som en låång dag.. Men snart är det äntligen dags för mat.. Var inne i Mjölby imorse, ett nytt projekt på gång?!.. :)
Majken ska sova hos farmor och farfar inatt så då passar vi på att umgås lite med David och Joline.. Vi ska käka mat och dricka lite vin hos dem så vinterjacka, mössa och vantar åker med eftersom vi ska gå hem inatt.. :) Nog om det.. :)

Självklart har vi letat påskägg på morgonen också.. Majken kom in tidigt imorse helt förskräckt.. Jag tror inte påskharen kom till vårt hus för jag har letat överallt i mitt rum.. Inte ens i garderoben fanns det! Besviken tjej! Men när jag sa att vi måste ju leta i hela huset så sken hon upp igen.. :) Klart inte påskharen struntar i vårt hus.. Sen hade vi en nöjd tjej när hon faktiskt hittade ägget! Påskharen hade inte glömt henne! :) Blivit mycket godis-ätande idag men så är det ju när det är påsk.. :)

Nu ska jag titta lite på Let's dance innan jag ska hämta upp mormor! :)

Ha en bra påskafton.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards