Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Hanna Sjöström - 27 mars 2013 16:13

Uccch, suttit vid datorn i typ 3,5 timme nu.. Men nu har jag skickat in inlämningen.. :) Jisses, man blir ju precis trött i huvudet av allt skrivande och allt tänkande.. :P


Vädret är riktigt fint idag och här har jag suttit vid datorn hela dagen.. Jaja inget att deppa över förhoppningsvis kommer det fler soliga dagar.. :) 


Imorn kommer Majken. Hon ska vara här över påsken så lika bra att städa av lite innan, brukar inte bli så mkt tid till städning när hon är här ;) så dammsugaren måste fram idag innan jag ska jobba.. Jag har köpt påskägg också förresten, så nu är det Krilles jobb att fylla det med lite roliga saker till på lördag.. :) 


Nehepp, mycket roligare än så blir det nog inte idag.. Nu behöver jag vila lite, trött tjej som ska vara vaken hela natten.. :)


Hejhopp



Ovido - Quiz & Flashcards