Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Hanna Sjöström - 6 mars 2013 22:03

Idag har tiden bara rusat iväg.. Vad hände?
Gick upp tidigare än vanligt eftersom jag skulle göra slutprov i kursen.. Så klockan 9 imorse satt jag i tingshuset och skrev för glatta livet.. I tre timmar gick min penna varm så 8 frågor och 16 handskrivna sidor senare lämnade jag salen.. PUST! Märks att man inte skriver längre stycken för hand så mycket längre.. Blir spännande att höra resultatet men något omprov tror jag väl inte på om man nu vågar säga så! (?!!!)

Åkte hem och käkade lite och så blev det ju "en riktig jävla schlager" haha schlagernörden i mig kom fram. ;) Plockade iordning lite hemna och åkte in till Mjölby igen för 2 timmars möte.. Känner mig lite som ett stort frågetecken! Jaja, hem igen, startade igång tvättmaskinen haha så köket ser ut som ett stort hav med tvättöar. Vore kanske bra att tvätta lire oftare men det är ju sååå tråkigt! Not a problem! ;) Drog på mig löparpjukkorna och gav mig ut på en promenad.. Mellanlandade hos mamma och eftersom jag inte hann med en så lång runda så tvingade jag mig själv att springa så fort jag kunde hela uppförsbacken hem.. haha gött men jobbigt vare ju.. ;)

När jag kom hem var mina två absoluta favoriter hemma! Majken var här! Underbara unge vad vi längtat efter dig!!! <3 Nu blir det en vecka med massa Majken-tid! Imorn ska vi baka bröd och greja lite.. Hon vill ju gärna att hela dagarna ska vara fullspäckade haha men får se vad dagen har att bjuda på! Så dags att lägga sig snart så jag orkar upp imornbitti när hon smyger in och väcker mig..

Godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards