Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Hanna Sjöström - 19 mars 2013 15:27

Sov lääänge haha som vanligt! Eller rättare sagt somnade om.. Vaknar ju alltid när Krille ska gå upp och är vaken typ en halvtimme.. Borde egentligen gå upp då haha eller nja lite väl tidigt kanske.. :) Får gå upp så dags på torsdag för då har jag tid hos läkaren på förmiddagen.. Uch, tycker inte om att sitta och åka in till Linköping själv och det där stoooora sjukhuset som är som en hel labyrint.. Sist hade jag ju Majken med mig som sällskap men denna gång får jag åka själv.. Är ju inte allt för ofta jag åker dit men ska nog gå bra! :)

Har styrt med lite såna där måste-saker! Bland annat min lön som visade sig vara tokfel denna månad!.. (Om jag nu räknat rätt) Allt som ska gå automatisk nu för tiden funkar inte alltid! ;) Kollat över räkningarna för denna månad och beställt bok till kursen som började ops, igår.. :) Nee då, ingen fara! :) Dammsugit och städat stora toan! Jupp, jupp lite måste-saker helt enkelt som måste fixas när man är ledig..

Jag ska slänga i mig lite mat och sen ta på mig massa kläder och gå ut och gå en runda. Känner att jag fortfarande får ta det lite lugnt men tänkte försöka ta mig till gymmet imorn iaf.. Vi får se hur det känns imorn helt enkelt. Idag blir det lugnt iaf, jag är uttråkad och vill bara att Krille ska komma hem så jag har någon att prata med.. :)

Ha en bra tisdag!




Ovido - Quiz & Flashcards