Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Hanna Sjöström - 26 mars 2013 21:49



Blev visst inget plugg idag men är ju en dag imorn också.. :) Gjort massa annat.. Var i Linköping med Sanna och uträttade lite ärenden.. Hämtade även ut mina nya pjukkor.. Sen åkte jag hem, svirade om och åkte till Eat alliano and Asian heter det va? I Mjölby med Cissi.. En mysig kväll och vad jag känner att jag saknat den tjejen! Efter god mat och 2,5 timmes prat om allt mellan himmel och jord åkte vi hem.. :) Det var en bra kväll! Väl hemma satte jag på mig mina nya löparskor, är ju tvungen att känna in dem lite och än så länge är de sköna.. Känns som jag typ skulle kunna sova i dem, fast det är kanske ingen bra idé men med det menar jag att de är riktigt sköna alltså! :) Hoppas de blir bra! Letat efter skor rätt så länge och av en slump hittade jag dessa på sportamore. 


Sov gott! 



Av Hanna Sjöström - 26 mars 2013 11:28

Vaknade för en stund sen.. Har lite att styra med idag så måste allt pallra mig uppåt.. Börjat en ny kurs så ska sätta mig med första inlämningen.. Sen måste jag uträtta lite ärenden, posta lite paket och leta present och framåt kvällen ska jag hem till Cissi.. :) Ska bli super! Min syster ska hinna komma förbi en stund med och så lite städning.. haha det enda måstet egentligen är att påbörja inlämningen så det andra tar jag lite med ro idag tror jag.. Det ordnar sig! :)

Jobbhelgen är över så nu är jag ledig två helger på raken! Känns härligt och kul att jag är ledig heela påsken.. :) Min lilla mams fyller ju år så vi ska gratta henne.. :)

Igår träffade jag Emelie.. Blev en lång promenad och massa prat! Det behövdes, så skönt att umgås med personer som man trivs så otroligt bra med! Lööv it! En fin vän är hon! <3 Sen åkte vi till Willys för lite storhandling.. Hört att det ska vara så bra på Willys men jag blev nog allt lite besviken.. Gillar både Coop och City g bättre.. Men ombyte förnöjer eller vad är det man brukar säga?. :)

Jag har under en längre tid tyckt att vi ska ha en vaxduk på vårt vita bord i köket.. Speciellt när Majken är här.. :) Och igår när jag var på öb köpte jag en grön med vita prickar.. haha Krille tyckte den var hemsk men den får duga iaf över påsken.. Fick ju en redig färgklick iaf.. ;) haha men bättre det än att det ska bli repigt och fult..

Nee, nu lite frulle!
Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards