Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Hanna Sjöström - 10 mars 2013 19:42

Vi satt och pratade om resor inatt.. Shiiit, vad jag längtar efter sol och värme.. Att slippa frysa! Jag svettas mycket hellre än att jag fryser.. Jag är ingen vinter-människa.. Har aldrig åkt skidor och sånt, som säkert är orsaken till att folk tycker om vintern! Men om det nu ska vara vinter så kan det ju iaf vara sol.. Snö och sol är helt okej men snö, grått och trist är mindre okej! Jag skulle såå gärna sitta i en solstol någonstans i världen med en bok i handen och dricka en kall drink..

Nu ska jag snart åka till jobbet för sista natten denna helg.. Jag är trött men de två första nätterna har varit bra.. Även att det blir mycket jobb denna vecka så ska jag försöka lägga fokus på mig själv..

Fick A på provet förresten vilket också betydde A i kursen.. Ändrat betygsystem men jag fattar ju iaf att jag fick MVG. :)

Mellon igår, antar att många tittade.. :) Jag såg lite av det och känner att det ska bli spännande att se hur det går för Robin i Eurovision.. Inget mer sagt om det! :)

Ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards