Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Hanna Sjöström - 31 mars 2013 16:06

Det här med alkohol är verkligen inte min grej längre.. Idag blir jag verkligen påmind om varför jag inte dricker speciellt ofta.. Inte just för att jag blir asbakis utan för att jag känner hur min kropp verkligen ogillar det.. Nu hade jag ju inte behövt dricka så himla mycket som jag gjorde igår men nu blev det så.. Vi hade en jätterolig kväll men när man vaknar på morgonen och ser att det är två hål i rullgardinen och ingen av oss har en aning om varför? Tillslut sa vi, det var nog Molly som fick dampryck och bestämde sig för att förstöra den! Haha världens lugnaste katt! Vi hade alltså noll koll! :)

Men som sagt, vi åt god mat och hade trevligt sällskap så kvällen blev väldigt bra! :)
Den tackar vi för.. Nu ska jag till affären och pizzerian! :)

Ovido - Quiz & Flashcards