Alla inlägg den 5 september 2012

Av Hanna Sjöström - 5 september 2012 14:12

                     


Åhhh, vad jag läntar tillbaka till Cypern! 

Till värmen, till poolen, till alla sköna kvällar på altanen, att bara få umgås 24/7 med personen jag älskar 

allra mest! Så mycket kärlek, så mycket skratt, så mycket sol och tid till att bara vara med varandra..

Längtar till nästa semester med mitt hjärta!  



Av Hanna Sjöström - 5 september 2012 12:35

Ytterligare en onsdag med hjärngympa.. Blir jag godkänd på den här får jag nog måla ett kors i taket här hemma! :P Undra vilket rum jag ska välja? Men får skylla mig själv eftersom jag inte pluggat..

Ska slappa lite i soffan nu, får se om Linnda hör av sig sen.. :) Jag behöver verkligen städa min bil idag också, dammar igen snart tror jag.. Ska se om jag kan hitta lite pepp i blåsten sen! :P

Ovido - Quiz & Flashcards