Alla inlägg den 13 september 2012

Av Hanna Sjöström - 13 september 2012 22:12

Hej och hå!

Min lilla mormor hörde av sig idag och var absolut tvungen att åka till Öb.. Snälla som Majken och jag är så ställde vi upp.. Sen åkte vi även till Coop extra i Mjölby och handlade lite.. Men oj, det känns verkligen som att ha två barn med sig.. Den ena ska gå åt ena hållet, den andra åt andra hållet.. Båda ska köra kundvagnen och tjafsar om det, båda kör på folk med kundvagnen och båda pratar oavbrutet.. :P haha man måste hela tiden ha ett öga på båda två både inne i affären och ute på parkeringen.. Lätt att handla menar jag! ;) hahaha vilken dag! Men härliga är dem ju båda två! ;) Men nu är jag trött!

Världens bästa mamms har varit här ikväll! Jag fick en present en vecka förtidigt! Vad bortskämd jag blir! Fast det är faktiskt kul att bli bortskämd ibland! :)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards