Alla inlägg den 25 september 2012

Av Hanna Sjöström - 25 september 2012 20:22

Det behövdes lite påfyllning i skåpen så Krille och jag åkte först till Öb och sen till Östenssons ikväll.. Det är konstigt att man alltid säger att man bara ska handla det nödvändigaste men så blir det ju aldrig.. Jag äter ju rätt ensidigt just nu men både Krille och Majken måste ju få äta lite roligare mat.. :P

Har ätit grillad kyckling ikväll, det är det absolut godaste jag vet!! Till det ska det vara pommes och kall bearnease sås.. Men ikväll fick det bli bulgur och min egengjorda vitlökssås.. Riktigt gott det också! :)

Tänkte jag skulle hinna se lite på X-faktor.. Men jisses vad trött jag blev när jag la mig i soffan.. Men bara att ge sig själv en örfil (i tanken) för snart ska jag sätta mig i bilen och åka till jobbet.. Måste hålla mig vaken typ 12 timmar till.. Jisses!

Nee, nu ska jag packa väskan!
Hejhopp

Av Hanna Sjöström - 25 september 2012 12:16

Jag jobbade lång dag igår så var hemma sent.. Hade nattmöte också så var rätt trött i huvudet när jag kom hem vid elva hugget.. Idag har jag försökt sova länge eftersom en jobbnatt står på schemat.. Så nu ska jag faktiskt gå upp och äta frukost.. :P Får bli en omelett idag tror jag och lite tee.. :) Sen ska jag till gymmet idag måste även tvätta lite och så får vi se om det blir lite handling ikväll när baby kommit hem.. Det där med att tvätta har liksom hamnat lite åt sidan så bäst att ta tag i det.. Så mycket annat roligare man vill göra hela tiden.. :)

Uch, vilket tråkigt inlägg!

Imorn kommer Majken hit, ska bli kul! Både jag och hennes pappa längtar efter henne, mycket! :) Men så typiskt att jag jobbar den här helgen hon kommer igen! Jag hinner ju inte träffa henne något på helgen.. :/ Men vi har hela torsdagen ihop iaf.. :) Hon är väldigt duktig när jag har jobbhelg och stör inte mig när jag måste sova.. Hon och pappi får helt enkelt en egen helg igen! <3

Nu måste jag sätta lite fart här..

Av Hanna Sjöström - 25 september 2012 11:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards