Alla inlägg den 27 september 2012

Av Hanna Sjöström - 27 september 2012 18:50

Min pärla klarade besiktningen helt smärtfritt!.. :) Så nu rullar vi ytterligare ett år, till nästa gång det är dags för en helkroppsundersökning igen! :)

Av Hanna Sjöström - 27 september 2012 18:45

Var ett tag sen jag handlade smink.. Ja, mascara då och då när den tar slut då men liksom inte ordentligt, det jag vill ha.. Det gjorde jag idag.. Kände att jag var värd det! :) Jag hade glömt hur kul jag tycker det är.. Jag blir som ett barn i en godisbutik, jag skulle kunna handla hur mycket som helst.. Idag fick det bli lite basic grejer så får jag ta och fylla upp mitt förråd igen successivt med fina och fräscha produkter och framförallt fräscha färger.. Det är ju inte gratis precis, ändå tycker jag att jag fick mycket för pengarna idag.. Har ett rouge från make up store's produkter sedan tidigare som jag älskar, så kände att jag ville prova det märket ett tag nu, så det fick det bli. :)


Nu ska jag åka en sväng till gymmet! Ha en fin kväll! :)

<3

Av Hanna Sjöström - 27 september 2012 13:44

Det är vad min dag består av..

Majken vaknade tidigt imorse eller första gången halv två och ville gå upp.. Det kändes lite för tidigt eller sent kanske man ska säga.. :P Sen vaknade hon till när Krille gick till jobbet, då kröp hon ner och gosade hos mig i några timmar.. :)

Vi åt en låång frukost och vid halv tio kom en kille som skulle isolera rören till fjärrvärmen.. Inte ens hunnit kolla än, måste kanske ut och göra det.. :) Sen har vi lekt, ätit kyckling, potatis och kallsås. Majken tyckte det var starkt, hon som brukar tåla starkare mat än mig.. :P

Nu spelar vi hennes tv-spel och snart ska vi åka in till Motala och besikta min bil.. Håll gärna tummarna för att det inte är en massa fel på den.. :) X

Är inte så ofta jag är i Motala precis så tänkte att vi skulle kolla lite i affärerna efteråt.. :))

Puss & hej

Ovido - Quiz & Flashcards