Alla inlägg den 26 september 2012

Av Hanna Sjöström - 26 september 2012 22:42

Jobbade ju inatt så idag har jag sovit.. Regniga dagar är som skönast att ha sovdag på.. Fixat med lite grejer hemma, hör och häpna så har jag strukit tvätten som jag tvättade häromdagen.. haha inte ofta jag stryker men det är ju rätt så behagligt egentligen, lite egentid med sig själv.. Lugnt och stilla.. :)

Jag trotsade regnet och gav mig ut på en pw framåt kvällen.. Var väldigt skönt, kan ju säga att jag var rätt så ensam om den trotsen.. :P Skänningeborna höll sig nog inne i värmen och myste med tända ljus en sån här höstdag! Det gjorde dem rätt i.. :)

Majken kom nu ikväll också, gullungen hade köpt en present till mig (med lite hjälp av sin mamma såklart).. Såå gulligt! <3 Jag blev jätteglad! :)

Efter en dusch och lite vardagslyx med ansiktsmask drar jag mig nu mot sängen.. :) Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards