Alla inlägg den 29 september 2012

Av Hanna Sjöström - 29 september 2012 19:59

Var en tuff natt på jobbet så är verkligen jättetrött idag.. 2 nätter kvar, pust! Krille och Majken åkte på dop framåt eftermiddagen.. En syssling till Majken skulle döpas så då kunde jag sova i lugn och ro.. :)

Min kära mamma och syster var i Ullared idag så de köpte lite träningskläder till mig.. En jäkla skillnad på priser må jag säga.. Fick två byxor, tre tröjor, ett linne och två sporttoppar för nästan samma pris som jag köpte en träningströja häromdagen.. Fick träningsbyxor därifrån sist mamma var där och jag tyckte de var riktigt sköna och bra.. Så det blev jättebra! Haha säger jag nu, har ju inte hunnit prova än men det får jag göra imorn.. :) Man känner sig mer motiverad att träna om man har fina träningskläder! Nu lät jag kanske lite ytlig men, jag blir iaf mer pepp.. :))

Nu måste jag fixa lite käk till natten och greja lite.. Ha en bra lördagkväll! :)

Ovido - Quiz & Flashcards