Alla inlägg den 20 september 2012

Av Hanna Sjöström - 20 september 2012 22:17

Nu är jag trött men ska titta på film med baby, får se om vi håller oss vakna.. :)

Imorn ska jag träna, vara barnvakt åt Jamie en stund och på kvällen ska vi ut och käka med lite vänner! :) Känns som en bra fredag! <3 Godnatt!

Av Hanna Sjöström - 20 september 2012 22:13

Har haft familjen här ikväll, vi har ätit god mat, pratat och skrattat.. Härlig kväll! <3
Blev även lite bortskämd.. :)

Fick massa fina saker, här är några av dom..

Av Hanna Sjöström - 20 september 2012 13:24

Idag är det min födelsedagen!

Då ska man egoboosta och tänka på hur bra man är och hur bra man har det! :)

Jag har underbara nära och kära i min omgivning som ger mig så mycket kärlek! <3

Har förskräcklig träningsvärk idag.. Var på gymmet igår.. Hanna är otränad!! Men träningsvärken betyder ju att det gett något och det är ju bra.. :) Keep on going girl!

Nu måste jag duscha och åka till Östenssons och handla lite för kvällen, då kommer min kära familj hit!

Ovido - Quiz & Flashcards