Alla inlägg den 10 september 2012

Av Hanna Sjöström - 10 september 2012 13:37

     

Bilder som är tagna -08, men vi var ju grymt snygga! :)

Av Hanna Sjöström - 10 september 2012 02:10

Jag undrar hur länge hon stod under det namnet i min mobil när vi var tonåringar?.. Länge var det iaf.. :)

Imorn ska jag träffa min allra bästa vän, Maria! Vi har varit vänner i ungefär 18 år.. Det är en rätt så lång tid när man bara är 24 år gammal.. Hon var en viktig person för mig då och är en viktig person nu.. Jag är rätt så övertygad om att hon kommer vara en viktig person sen också! Genom hela mitt liv! Maria och jag har alltid varit olika men ändå lika, vi har nog haft rätt så lika synsätt på saker i livet men ändå gjort saker på olika vis.. Vi kompenserar varandra på något bra sätt och vi vet precis vart vi har varandra. :)

Maria är den klokaste personen jag känner och den personen som jag tror känner mig allra bäst! Ibland kan jag bara få en sån där känsla, om man tillexempel funderar på något att jag måste träffa henne eller prata med henne bara för att få lite av hennes klokhet och för att bli inspirerad.. För det gör hon, hon inspirerar mig!

Vi har gjort många saker tillsammans genom åren, vi har alltid funnits där för varandra, vi har skrattat ihop, gråtit ihop.. Delat varandras glädje och sorg.. Första pojkvännen, första pussen, första dumpningen.. Större saker, förluster inom familjen osv.. Oavsett om det varit småsaker som att man inte hade något att ta på sig till festen på lördag eller om det handlat om att sörja någon inom familjen så har vi alltid funnit där för varandra, stöttat och hjälpt varandra..

Jag läste en kommentar som Marias mamma skrivit på hennes blogg.. Att hon är vacker både på insidan och utsidan och det tyckte jag var en klockren beskrivning av henne och är inte det lite som en ängel?... <3

Godnatt, nu MÅSTE jag sova! :)

Ovido - Quiz & Flashcards