Alla inlägg den 12 september 2012

Av Hanna Sjöström - 12 september 2012 12:32

Haha många punkter det blev i överskriften.. Nu är äntligen den där "fjärrvärmelådan" på plats och (jag tror) att de har gjort allt jobb här inne nu.. Skulle ju vara guld om allting funkade nu.. Men lämnar över det där till min andra hälft som begriper lite mer om det än jag.. :P Eftersom de skulle slänga ut den gamla, äckliga pannan och sätta dit det där nya så var de självklart tvugna att stänga av vattnet.. Vilket resulterade i att jag var tvungen att åka till mamma och duscha och äta. När jag ska åka iväg står det bilar och pannor och verktyg och grejer överallt och självklart kommer jag inte ut med bilen.. Så jag fick tränga mig in i deras arbete och ta ut cykeln som självklart står där de höll på att jobba.. Det gick ju bra tillslut och jag fick mig en cykeltur också.. :)

Orsaken till att jag var tvungen att duscha just då är att jag ska åka och jobba strax.. 13.15-21.15 Lagom kul men så är det! När jag kommer hem ikväll så är Majken här! Ska bli kul att träffa henne! Känns som det var jättelängesen! Är så blandade känslor kring allt men jag hoppas så innerligt för Majkens skull att allt blir bra och lugnt!! Fina, fina Majken..

Juste jag skrev ju födelsedag också.. :D Ja, för idag är det ingen vanlig dag, för det är Linndas födelsedag.. Hurra, hurra hurra! :) Fina Linnda fyller 24 år idag! Önskar henne en underbar dag, det är hon sååå värd! Puss fina du! <3

Nu måste jag sluta, ska åka strax..
Hejhopp!

Av Hanna Sjöström - 12 september 2012 00:35

Du hände.....

Och det är det bästa som någonsin hänt mig, underbara pojkvän! <3

Ovido - Quiz & Flashcards