Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Trött i kroppen!

Av Hanna Sjöström - 20 januari 2013 23:54

Helt slut i kroppen och nu ligger jag i sängen och ska snart sova.. Körde ju tabata imorse, var riktigt jobbigt men ett bra pass.. När jag kom hem fick jag för mig att jag skulle sätta upp rullgardinen i sovrummet som vi köpte för rätt längesen.. Envis som jag är så ville jag självklart göra det själv och upp det kom den.. :) Så skönt att ha riktigt mörkt i sovrummet när man jobbat natt.. Sen åkte dammvippan fram och det blev städning.. Hann inte ens bli klar innan Sanna hörde av sig och ville att jag skulle följa med till gymmet.. Gaah! Så intog löpbandet en stund.. Vi gick två kilometer och så sprang vi fyra så det var helt klart godkänt! Men med det så innebär det att jag är ruskigt trött i kroppen ikväll..

Vi har tittat på the impossible ikväll, handlar om tsunamin.. Fy, vad jag tjöt! Är inget bra för mig med sånna filmer alltså.. :/

Nu ska jag sova och jag är övertygad om att jag kommer vakna med träningsvärk imorn..

Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Sjöström - 1 februari 2016 12:20

Det här med att vara sjuk är ju inte någon höjdare precis.. Igår var jag inte så kaxig precis.. Idag är det tomt här hemma när hon är på dagis.. Igår hade jag en tös som inte lämnade min sida många minuter.. Hon låg bredvid mig i sängen nästan hela d...

Av Hanna Sjöström - 18 oktober 2015 21:29

När man inser att saker aldrig kommer att bli som de varit.. När den känslan verkligen infinner sig så känns det som ett slag i magen och jag tappar luften! Igår hade jag en efterlängtad kväll tillsammans med Maria, min fina barndomsvän.. Vi satt...

Av Hanna Sjöström - 16 september 2015 22:40

Älskar dessa lediga dagar ihop med Saga.. Idag har vi slappat en massa.. Både hon och jag har varit riktiga soffmonster.. Vi har målat med målarfärg och lekt och så har Renée varit här och umgåtts med oss.. Framåt kvällen tog jag en promenad med Sofi...

Av Hanna Sjöström - 14 augusti 2015 20:04

Krille tog med sig båda barnen och åkte till Väderstad.. Jag begav mig till gymmet och nu sitter jag på altanen och har precis avnjutit lite taco.. Har egentligen massor att göra inne, en tvätt ska hängas, diskmaskinen plockas ur.. Köket röjas, det l...

Av Hanna Sjöström - 13 juli 2015 22:18

Nu är det nära... Jag har 2 pass kvar denna vecka sen har jag äntligen semester! Jag hoppas att jag ska kunna stressa ner lite och få lite koll på mig själv för just nu är allting väldigt rörigt och stressigt.. Jag har inte koll på tider, kommer inte...

Ovido - Quiz & Flashcards