Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Måndag eller jag menar ju tisdag..

Av Hanna Sjöström - 12 mars 2013 15:22

Jag blir helt veckovill när jag jobbar helg.. Men juste tisdag äre ju idag..
Sov otroligt länge, göööött! Hoppas jag kan göra det imorn också.. Vi började titta på serien The following igår, väldigt bra.. Kan jag rekommendera! :) Hoppas vi kan se något avsnitt idag också.. Inte många måsten alls idag.. Varit på gymmet med lillasyster.. Alltid kul att träna ihop med henne.. Det gick bra och vi lyfte iaf lite tyngre än vi brukar.. Får se hur benen känns imorn, förmodligen tunga och sköna.. ;) Men ett måste jag har är att jag ska plocka i ordning lite här hemma och eftersom vi har en katt som fäller något helt otroligt så måste dammsugaren fram. På två dagar ser våran svarta matta ut som ett sånt där vackert brus på tv:n när det är tillfälligt avbrott ni vet.. Vackert, neee inte alls, mest irriterande!  


Damp ner en inbjudan till ett bröllop igår så nu är det konstaterat att jag ska på 2 bröllop i sommar/höst! :) 

Min underbara, fantastiska och helt enkelt bästa vän Maria ska få sin prins! Helt otroligt, jag är såååååå glad för deras skull. Det går liksom inte att beskriva och när man ser dem tillsammans, så vet man att det är meningen att det ska vara de två.. Själva vigseln kommer äga rum i Bjölbo kyrka, så fantastiskt fint! Den kyrkan är ju så fin. Det är verkligen en dag som jag inte vill missa!   


Nehe nu ska jag lyssna på lite musik och få igång motivationen här.. Inte jättelångt tills MIN egna prins kommer hem och gör mig sällskap. Det gillar jag! :) 


Ha en bra dag! Puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Sjöström - 1 februari 2016 12:20

Det här med att vara sjuk är ju inte någon höjdare precis.. Igår var jag inte så kaxig precis.. Idag är det tomt här hemma när hon är på dagis.. Igår hade jag en tös som inte lämnade min sida många minuter.. Hon låg bredvid mig i sängen nästan hela d...

Av Hanna Sjöström - 18 oktober 2015 21:29

När man inser att saker aldrig kommer att bli som de varit.. När den känslan verkligen infinner sig så känns det som ett slag i magen och jag tappar luften! Igår hade jag en efterlängtad kväll tillsammans med Maria, min fina barndomsvän.. Vi satt...

Av Hanna Sjöström - 16 september 2015 22:40

Älskar dessa lediga dagar ihop med Saga.. Idag har vi slappat en massa.. Både hon och jag har varit riktiga soffmonster.. Vi har målat med målarfärg och lekt och så har Renée varit här och umgåtts med oss.. Framåt kvällen tog jag en promenad med Sofi...

Av Hanna Sjöström - 14 augusti 2015 20:04

Krille tog med sig båda barnen och åkte till Väderstad.. Jag begav mig till gymmet och nu sitter jag på altanen och har precis avnjutit lite taco.. Har egentligen massor att göra inne, en tvätt ska hängas, diskmaskinen plockas ur.. Köket röjas, det l...

Av Hanna Sjöström - 13 juli 2015 22:18

Nu är det nära... Jag har 2 pass kvar denna vecka sen har jag äntligen semester! Jag hoppas att jag ska kunna stressa ner lite och få lite koll på mig själv för just nu är allting väldigt rörigt och stressigt.. Jag har inte koll på tider, kommer inte...

Ovido - Quiz & Flashcards