Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Skärtorsdagen!

Av Hanna Sjöström - 28 mars 2013 21:49

Imorse gick jag hem från jobbet med en känsla av att vara besviken pga vissa saker jag fick reda på! Det är ingen rolig känsla. Oavsett vad vissa tycker och tänker så känner jag iaf att ALLA gör sitt allra bästa oavsett om det är på dagen eller natten!

Men efter det kunde dagen bara bli bättre och det blev den.. :) Hann träffa Majken en snabbis, sen åkte jag mot Mjölby för att käka med mamma, syster och bror.. :) God mat och massa godis! Yees, det är påsk! :)

Nu ska jag slappa lite i soffan och sen gå och lägga mig.. Godnatt! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Sjöström - 1 februari 2016 12:20

Det här med att vara sjuk är ju inte någon höjdare precis.. Igår var jag inte så kaxig precis.. Idag är det tomt här hemma när hon är på dagis.. Igår hade jag en tös som inte lämnade min sida många minuter.. Hon låg bredvid mig i sängen nästan hela d...

Av Hanna Sjöström - 18 oktober 2015 21:29

När man inser att saker aldrig kommer att bli som de varit.. När den känslan verkligen infinner sig så känns det som ett slag i magen och jag tappar luften! Igår hade jag en efterlängtad kväll tillsammans med Maria, min fina barndomsvän.. Vi satt...

Av Hanna Sjöström - 16 september 2015 22:40

Älskar dessa lediga dagar ihop med Saga.. Idag har vi slappat en massa.. Både hon och jag har varit riktiga soffmonster.. Vi har målat med målarfärg och lekt och så har Renée varit här och umgåtts med oss.. Framåt kvällen tog jag en promenad med Sofi...

Av Hanna Sjöström - 14 augusti 2015 20:04

Krille tog med sig båda barnen och åkte till Väderstad.. Jag begav mig till gymmet och nu sitter jag på altanen och har precis avnjutit lite taco.. Har egentligen massor att göra inne, en tvätt ska hängas, diskmaskinen plockas ur.. Köket röjas, det l...

Av Hanna Sjöström - 13 juli 2015 22:18

Nu är det nära... Jag har 2 pass kvar denna vecka sen har jag äntligen semester! Jag hoppas att jag ska kunna stressa ner lite och få lite koll på mig själv för just nu är allting väldigt rörigt och stressigt.. Jag har inte koll på tider, kommer inte...

Ovido - Quiz & Flashcards