Alla inlägg den 1 november 2013

Av Hanna Sjöström - 1 november 2013 20:52

Både Majken och jag har varit riktigt slappa idag.. Hon vaknade till liv när fjärrvärme-killen plingade på dörren.. Vi käkade frukost sen blev vi som zombies och somnade i soffan.. Mysigt men vi har ju knappt piggnat till idag.. Regnet öste ner, vi som hade tänkt att komma iväg till lekparken.. Vi stannade hemma istället..

Ja, det har inte varit mycket energi här hemma idag, valrossen är trött.. Veckan har gått snabbt blir så när det är mycket jobb och annat som står på schemat.. Nästa vecka är det också jobb, möte och så fyller Krille år, så veckan kommer nog gå snabbt.. Jobbar sista natten fredag-lördag och sen ska vi på namngivelse för lilla Alice på lördag.. :) Seeeeen ska jag sova hela söndagen och njuta av att jag kan fokusera på mig själv och plutten i magen.. Jag ska göra klart det allra sista på kursen sen är det klart och jag kan lägga det bakom mig.. :) Yeeaaah!


Bebis är en liten vilde, bökar som tusan.. Försökte filma magen förut eftersom man verkligen ser hur hela magen rör sig nu så att pappsen skulle få se men så fort jag tog upp kameran så blev det väldigt lugnt. haha känner på mig att det kommer bli en envis unge! ;)

Funderar lite på Molly alltså, sen jag blev gravid är hon helknäpp på nätterna.. Hon väcker mig typ hela tiden.. Går och skriker, öppnar garderober och grejar med allt möjligt.. Ett tag skulle hon ligga vid magen hela tiden men nu har hon ju börjat flippa.. Det börjar bli lite jobbigt eftersom jag behöver all sömn jag kan få just nu.. Inte nog med att man vaknar av alla gravidåkommor så ska hon hålla på också..

Nu ska jag kolla klart på Idol! :)
Ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards