Alla inlägg den 18 november 2013

Av Hanna Sjöström - 18 november 2013 20:48

Nu är jag tjock, oj oj oj!!! Ser verkligen ut som en michelingubbe nu.. De sista veckorna har det smällt till som tusan! Rund och go kan jag ju säga.. I ansiktet är jag riktigt rund nu.. Den här veckan går jag in i v.34 men alltså det är ju ändå 6 veckor kvar.. Så den här michelingubben blir säkerligen ännu större!

Suttit och pluggat lite idag.. Skrivit upp lite begrepp som jag inte har full koll på så får jag läsa igenom dom lite imorn för på onsdag har jag mitt sista slutprov.. :) Sen tar jag ledigt på riktigt! Ska bli otroligt skönt!

Bebis sparkar och bökar mycket och jag tror att jag får sammandragningar till och från.. Magen blir stenhård.. Lyckades fånga på film häromdagen hur hela magen rör sig.. Så fort jag försökt ta fram kameran annars så blir det lugna gatan.. Lika så när någon annan är i närheten typ mamma eller lillasyster så är det väldigt lugnt men när vi är själva så är det som att jag har ett litet monster i magen.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards