Alla inlägg den 7 november 2013

Av Hanna Sjöström - 7 november 2013 19:34

Imorn går jag in i v.32 I somras när jag tänkte på att jag skulle få gå hem från jobbet i november kändes det otroligt långt borta.. Nu är vi där.. Imorn är min sista natt på flera månader.. Känns lite underligt! Jag tycker fortfarande att hela den här gravid-processen är svår att riktigt ta in och jag tror inte att man riktigt förstår förens bebis är här och det blir till verklighet och denna lilla krabat blir en del av vårt liv. :) Det enda jag vet nu är att jag har en lite alien i magen som vi längtar otroligt mycket efter att få träffa och jag vet att denna lilla person kommer bli det absolut viktigaste för mig i mitt liv.. <3

Blir mycket gravidsnack här men det är liksom det mitt liv kretsar kring just nu och visst är det så att livet bjuder på olika kapitel.. :)

Av Hanna Sjöström - 7 november 2013 13:15

Blev ju inte så många timmars sömn igår så idag behövde jag visst sova ikapp lite.. vaknat några gånger men vaknade till ordentligt nu framåt 12.. Märks det att jag jobbar natt? Sover halva dagen och tycker inte ens det är jobbigt.. Snarare tvärtom, skönt! :) Lär väl inte bli såna sovmornar sen så bäst att passa på.. haha nee men efter helgen är det väl något jag tänkt att försöka rätta till.. Nu ska jag ju inte jobba natt på väldigt många månader så det är nog bra att försöka få lite "normala" morgontider.. Idag ska jag bara ha en riktig slappdag och tvätta några maskiner tvätt.. Bebis verkar lite ilsken idag eller så är det bara trångt! ;) Tidigare har iaf inga sparkar eller bök direkt gjort ont.. Det gör dom idag.. <3 Imorn ska vi till socialstyrelsen.. När man inte är gift så måste man ju skriva på papper att det är Krille som är pappa till bebis, så det ska vi göra imorn.. Skönt att ha det gjort, man kan ju välja på att göra det innan bebis är född eller efter men känns som en sån där tråkig sak att göra som man bara vill få ur världen.. Så därför tyckte vi att vi lika gärna kunde göra det nu så slipper vi tänka på det när bebis kommit.. :)


Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards