Alla inlägg den 20 november 2013

Av Hanna Sjöström - 20 november 2013 19:45

När man är höggravid så tror jag att dessa slappkvällar i soffan är viktiga och jag får inte alls dåligt samvete.. Lite tända ljus och min kära sambo.. Bättre avkoppling finns inte! Ikväll blev det potatis-och purjolökssoppa med baguetter till.. Riktigt gott och lite värmande i höstmörkret.. Tittat ikapp avsnitten av blacklist också på viaplay.. En rätt så bra serie faktiskt! :)

Börjar bli trött på denna tjockhet nu.. Trött på att vara på tjocken helt enkelt.. Trött på att inte få sova och att bara vänta! Det känns som man väntar ihjäl sig ju.. Jag som hatar att vänta och är otroligt nyfiken av mig.. :P

Ha en bra kväll, godnatt!

Av Hanna Sjöström - 20 november 2013 11:51

NU går jag på mammaledighet på riktigt! YEEAAAAH! Provet gick så där kan jag säga redan nu men jag tror ju att jag blir godkänd och eftersom jag haft bra på mina inlämningar så tror jag att jag inte behöver oroa mig för att bli gokänd i kursen.. :)

Måste plocka i ordning lite här hemma idag men först ska jag lägga mig och vila en stund.. :)

Det var kallt imorse, hade frusit på ordentligt.. Uch! Gillar inte när det blir kallt och halt! :/

Ha en härlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards