Alla inlägg den 6 november 2013

Av Hanna Sjöström - 6 november 2013 23:27

Idag blir min baby hela 27 år.. Jag köpte med mig lite god frukost hem imorse efter jobbet.. Krille fick frukost på sängen och jag med kan man väl säga fast att det var jag som gjorde den.. Sen somnade jag som en stock! Vaknade till framåt 13 och åkte in till Mjölby.. Var lite sent ute men köpte present till Krille och sen var det dags för möte på jobbet.. När jag kom hem var Krilles familj här så vi har firat honom ikväll.. Han är verkligen värd att bli lite bortskämd och det blev han.. :) Nu tittar vi på film och snart är det dags att sova.. Ja, det är väl det som har hunnits med idag..

Sov gott! :)

Av Hanna Sjöström - 6 november 2013 23:26

Idag blir min baby hela 27 år.. Jag köpte med mig lite god frukost hem imorse efter jobbet.. Krille fick frukost på sängen och jag med kan man väl säga fast att det var jag som gjorde den.. Sen somnade jag som en stock! Vaknade till framåt 13 och åkte in till Mjölby.. Var lite sent ute men köpte present till Krille och sen var det dags för möte på jobbet.. När jag kom hem var Krilles familj här så vi har firat honom ikväll.. Han är verkligen värd att bli lite bortskämd och det blev han.. :) Nu tittar vi på film och snart är det dags att sova.. Ja, det är väl det som har hunnits med idag..

Sov gott! :)

Ovido - Quiz & Flashcards