Alla inlägg den 28 november 2013

Av Hanna Sjöström - 28 november 2013 13:56

Påbörjade projekt tätningslister här hemma.. Dock tog det lite längre tid än vad jag trodde, haha som vanligt! ;) Har bara gjort ytterdörren och altandörren.. Men det är ju en bra början iaf kan jag tycka.. På framsidan blåste det så otroligt mycket idag annars kunde jag kanske tagit något fönster idag också men får hoppas det är lite lugnare med blåsten ihelgen så vi kan fortsätta med fönstren.. :)

Fortsatte med projekt lussebullar istället.. :P Krille tycker väl inte det var det roligaste jag kunde hitta på att baka eftersom han inte gillar saffran men jag ska ju försöka baka lite annat också men däremot inte idag.. Känns som det kan vara bra att ha i frysen till början av året sen.. Nu står degen på jäsning och jag passar på att sträcka ut ryggen lite.. :) Satte på lite julmusik för att få lite julstämning, mysigt! :)

Än så länge är jag inte ett dugg rastlös av att inte jobba.. Känns som jag kan hitta på 1000 saker att göra här hemma.. Dock blir det ju inte riktigt i samma tempo som det brukar men det spelar ju ingenroll.. :)

Nehe, nu ska jag käka fisk och potatis.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards