Alla inlägg den 21 november 2013

Av Hanna Sjöström - 21 november 2013 22:44

Oj, vad den här dagen gått snabbt.. :) Åkte in och besiktade magen idag vid 13.. Allting såg väldigt bra ut och bebis har sjunkit ner och ligger med huvudet neråt nu.. Läskigt men mysigt! :) Lyssnade på hjärtat och för att veta att bebis verkligen låg neråt och vart huvudet var så fick jag se bebis huvud på en liten ultraljudsmonitor.. <3 Min barnmorska tycker att jag gått upp lite för mycket i vikt men det struntar jag i och inget jag tänker lägga energi på nu.. Jag är inte så lång heller så visst går det att anmärka på men jag kan inte styra så mycket över det.. Jag är lite mer hungrig än vanligt, äter men inte ovanligt mycket.. Dock förbjuder jag mig inte saker nu som jag vet att jag kommer göra sen.. Jag mår iaf bra och bebis mår bra.. Mina värden är super, och bebis är hur livlig som helst.. Vad mer kan jag begära? :) Jag får vara tjockis ett tag till helt enkelt! :) Efter besöket hos barnmorskan hämtade jag upp Sanna och vi åkte mot Svartå för att hämta Majken! Uch, vad mörkt det blir tidigt.. Disco i bilen, skönt att jag inte behövde åka själv.. :) När vi kom hem började vi skära grönsaker och sen kom Linnda och Erik och det blev taco-torsdag.. :) Mysig kväll med trevligt sällskap, härligt! :) Nu är jag heelt slut och ska gå och lägga mig..

Sov gott! :)

Ovido - Quiz & Flashcards