Alla inlägg den 13 november 2013

Av Hanna Sjöström - 13 november 2013 22:10

Vaknade klockan 06 utan att ha vaknat en endaste gång inatt.. Helt otroligt! :) Provade att bulla upp en massa kuddar inatt och la en kudde under ryggen.. Bra intiativ.. Förut har jag bara haft min banankudde haha egentligen en amningskudde men jag kallar den banankudden.. Hoppas det går lika bra inatt.. :) Gick upp tidigt eftersom jag inte kunde somna om, gjorde klart sista inlämningen, så himla skönt.. Fick tillbaka den några timmar senare med bra respons och det är ju alltid kul! :) Åkte in till Mjölby vid 14 och hälsade på hos min lilla kusin Renée.. Hade ju inte hälsat på i deras lägenhet än så det var på tiden.. :) Mått lite halvtaskigt till och från idag.. Mått lite illa och känt mig lite dåsig, så ikväll fick jag ligga på soffan och vila medan min fining lagade mat.. :)

Eftersom jag gick upp så tidigt imorse så är jag trött.. Ska gå och sova strax..

Känns lite konstigt att inte behöva öppna kalendern och titta när det är dags att jobba nästa gång.. Tror minsann att det var inatt jag egentligen skulle ha jobbat men som sagt det är inget jag ska tänka på nu.. :)


Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards