Alla inlägg den 19 november 2013

Av Hanna Sjöström - 19 november 2013 22:33

När det är fotboll här hemma så är det blod svett och tårar.. haha nee men det är tur att vi bor i hus och inte i lägenhet för ljudnivån är inte så låg precis.. Sverige förlorar tyvärr matchen och det blir inget vm men den här matchen var ju spännande i perioder iaf.. Synd att Sverige inte går till vm kan jag tycka men.. Dags för mig att gå och sova så fort matchen är slut, ska krypa ner i renbäddad säng, bland det bästa som finns ju.. :) Imorn är det onsdag, seg vecka det här kan jag tycka, känns som den går sakta.. Säkert för att den här dagen känts hur lång som helst.. Morgondagen går säkert snabbare och torsdagen är fullbokad så det blir nog ett bra slut på veckan iaf.. :)

Natti natti..

Av Hanna Sjöström - 19 november 2013 13:27

Vaknade imorse och mådde inget vidare.. Så bestämde mig för att stanna kvar i sängen.. Nu har jag fixat lite spaghetti och köttfärssås och nu känner jag mig lite piggare.. Skulle egentligen åkt in till Elgiganten på morgonen.. Jag hittade en julklapp till mamma igår men sen kom vi på att det inte var någon bra grej och tur var väl det.. Hade inte varit så pigg på att åka in till Motala imorse när jag kände mig så där hängig.. Eller hängig, jag tror att det är för att jag sover så dåligt på natten.. Vaknar så mycket så när Krilles klocka ringer så är jag jättetrött.. Får försöka lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska vara i Mjölby klockan 9 imorn.. Nu måste pluggpapprena fram en liten stund iaf.. Myst ner mig i Krilles morgonrock i soffan, den luktar han! <3


Ovido - Quiz & Flashcards