Alla inlägg den 27 november 2013

Av Hanna Sjöström - 27 november 2013 15:14

På måndagen bestämde vi lite snabbt att det skulle bli en dagstur till Växjö igår.. :) Det var trevligt och verkligen på tiden.. Fick massa tid med Emeli och hennes Holger och det var riktigt mysigt och kul att se deras hus.. :) Jag var hemma vid halv 1 inatt efter några stopp på vägen eftersom jag hade en bebis i magen som inte riktigt var med på noterna på vägen hem.. Tyckte inte alls att jag skulle sitta ner.. haha inte lätt att köra bil och stå upp.. :) Idag är jag väldigt trött men har iaf påbörjat lite städning här hemma.. Badrummen är storstädade och jag har börjat ställa dit ljusstakarna i fönstren.. Behöver inte göra allt idag utan kan fortsätta imorn om jag inte orkar mer idag.. :) Nu längtar jag efter att Krille ska komma hem så jag får umgås lite med honom idag.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards