Alla inlägg den 11 november 2013

Av Hanna Sjöström - 11 november 2013 12:57

Ny vecka, jag sitter i soffan och planerar veckans mat.. Kylskåpet ekar tomt så måste åka ner och handla lite.. Hoppas mina nattrutiner ändras lite snart.. Uch! Jag kunde verkligen inte sova inatt men framåt morgonen somnade jag som en stock.. Så har inte varit vaken jättelänge men har ätit lite lunch och så iaf.. Helgen har gått i ett rasande tempo men den har varit riktigt bra! Jobbade ju fredag till lördag, sov 2,5 timme och sen var det upp och hoppa och iväg på namngivelse för lilla Alice.. Var en fantastisk dag och kväll med trevliga människor! :) Jag var tokigt trött och stupade i säng vid halv 1 på natten.. Jisses, igår var jag knappt människa och vet inte om jag blir det idag heller.. Igår var vi i Väderstad på farsdag middag sen kom mamma framåt 19-hugget.. Vi åt pizza och fikade lite eftersom Krille fyllt år.. :) Mysig kväll!

Hejhopp!


Ovido - Quiz & Flashcards